ندای هدایت

گلادیاتورها گروهی سری بودند که سازمان سیای آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1947 در اروپا به راه انداخت تا جلوی قدرت گرفتن کمونیستها و ورود آنها به دولت را بگیرند. روش این گروه تروریستی مخوف ترور افراد سرشناس ضد کمونیست به طرزی فجیع و نسبت دادن آن به کمونیستها بود تا آنها را متهم به ترورریسم و خشونت کرده، افکار عمومی را بر علیه آنها بر انگیزانند.

رسانه های گروهی آمریکایی و مزدورانشان هم وظیفه داشتند این ماموریت و جنایت را با نسبت دادن به کمونیستها تکمیل نمایند.

این افشاگری در سال 1990 توسط آقای جولیو آندروئوتی از شخصیت های برجسته سیاسی ایتالیا و نخست وزیر اسبق ایتالیا افشا شد و تحقیقاتی نیز در مورد نقش گلادیاتورها در ترورهای دهه 80 میلیادی کلید خورد.

اینک که آمانو به خودفروشی پرداخته و برای حفظ مقام و پول از سیا حاضر شده آزانس انرژی هسته ای را ملعبه دست آمریکا و صهیونیستها کندو به گزارشات دروغین علیه ایران متوسل شده است، مورد نفرت و لعن ملت و مسئولین ایرانی قرار گرفته است.

آمانو همان کسی است که مطابق اسناد ویکی لیکس در یک جلسه به سفیر آمریکا گفته بود که اگرچه او مجبور است به خاطر نشان دادن اینکه بی طرف است به کشورهای در حال توسعه امتیازهای بدهد، اما او در تمام تصمیمات استراتژیک کلیدی، از انتصاب مقامات ارشد آژانس گرفته تا قضیه اتمی ایران، تماماً در طرف آمریکا است. آمانو به سفیر آمریکا گفته بود که حداقل تا قبل از اینکه بتواند جای البرادعی را بگیرد باید این نقشه هایش در ابهام باقی بماند. در یک جلسه دیگر بعد از انتخابش به این سمت آمانو به نماینده آمریکا گفته بود که یک همگرایی عمیقی بین اولویت های او و اولویت های آمریکا وجود دارد. در این اسناد نماینده آمریکا پیشنهاد کرده که این کشور باید از دوره انتقالی (جابه جائی دبیر کلی از البرادعی به آمانو) برای شکل دهی به افکار آمانو استفاده کند.

اینک او به قول خود عمل کرده است. او حاضر شده است که زمینه جنگ افروزی آمریکا و اسرائیل و تمام عواقب محتمل ناشی از آن، از جمله احتمال بروز جنگ جهانی سوم که با تهاجم فرضی نظامی به ایران  کلید خواهد خورد را برای رسیدن به مقام و حفظ آن برگزیند و از این رو او یک جنایتکار علیه بشریت است.

اما چه کسانی او را مجازات خواهند کرد.

پیش بینی بنده این است که گلادیاتورهای آمریکا و اسرائیل این وظیفه را بر عهده خواهند گرفت و پاداش مزدوری او را با ترورش به او خواهند داد و البته بلافاصله بعد از ترور، انگشت اتهام را به سوی ایران دراز خواهند کرد تا همچون در زمان حیات آمانو در زمان مرگ او نیز به جو سازی علیه ایران بپردازند.

مطابق با آموزه های اسلامی " کسی که شمشیر ظالمی را تیز کند سرانجام خودش با همان شمشیر زده خواهد شد."

قرآن نیز می فرماید:

كُتِبَ عَلَيْهِ أَنَّهُ مَن تَوَلَّاهُ فَأَنَّهُ يُضِلُّهُ وَيَهْدِيهِ إِلَىٰ عَذَابِ السَّعِيرِ‌ (سوره حج، آیه 4)

مقرر شده است كه هر كس او [شيطان‌]  را به دوستى گيرد، قطعاً او وى را گمراه مى‌سازد و به عذاب آتشش مى‌كشاند.

آگر آمانو به وعده خویش به آمریکا عمل کرد و خود را به شیطان فروخت، بداند که وعده الهی نیز حق است  و عملی خواهد شد.

ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله
رهبر معترضان بحرینی:
ارتش عربستان در بحرین دخالت کند، از ایران کمک می‏گیریم

يابد.

جریانات معترض بحرینی که غالبا از گروه‎های اسلامی گرا و شیعی به حساب می‎آیند، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر احتمال حضور نظامی عربستان در بحرین برای سرکوب اعتراضات مردمی، از احتمال درخواست کمک از ایران برای پاسخ به این مداخله سخن گفتند.

به گزارش .....

 

ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله

نحوه انتخاب نمایندگان انگلیس به شرح زیر است .

به طورکلی مجلس لردان انگليس از چند گروه نماينده تشكيل شده است:

1 نمايندگان موروثي 2 نمايندگان مادام‌العمر 3 اسقفان و كشيشان


1 نمايندگان موروثي : پيش از اين نمايندگان مجلس لردان انگليس همگي از اين نوع بودند به طوري كه شاه يا ملكه فردي را براي عضويت در مجلس لردان انتخاب مي‌كرد و سپس حق عضويت در اين مجلس نسل به نسل به فرزندان و نوادگان فرد مورد نظر انتقال مي‌يافت. آنطور كه از ظواهر امر مشخص است اين رويه كاملا غير دموكراتيك است به طوري كه حزب كارگر در دولت پيشين اين قانون را لغو كرد. هم‌اكنون تنها 92 نماينده موروثي در مجلس لردان انگليس حضور دارند.


2 نمايندگان مادام‌لعمر: اكثريت نمايندگان مجلس فعلي لردان انگليس از اين نوع هستند. دولت انگليس تعدادي از نخبگان سياسي،‌اقتصادي، فرهنگي، آموزشي و ..... را براي عضويت در اين مجلس به ملكه اين كشور پيشنهاد ميدهد و با تاييد ملكه اين افراد حق حضور در مجلس لردان را دارند. نكته قابل توجه اين است كه حق عضويت اين افراد در مجلس لردان تا زماني است كه آنها در قيد حيات باشند و پس از مرگ آنها اين حق به عضوي از خانواده آنها انتقال نخواهد يافت. تعداد نمايندگان مادام‌العمر مجلس لردان در حال حاضر 629 نفر است.


3 اسقفان و كشيشان: تعداد اندك 26 اسقف و كشيش كليساي انگليس نيز در مجل لردان اين كشور حضور دارند

همانطور که مشخص است این احترام به رای مردم !!! در به اصطلاح دموکرات ترین کشور دنیا ست

البته مشخص است چنین کشور های تحمل حضور 85%مردم یک کشور در پای صندوق های رای برای انتخاب مسولین خود را ندارد. مبارک باد این دموکراسی!!!

ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله

تیراندازی و سپس تسخیر شهر تا 6 صبح ادامه داشت، اما با آغاز صبح ششم بهمن، حماسه ی مردم آمل شکل گرفت و صدها نیروی داوطلب مردمی با روی آوردن به مقر سپاه و گرفتن اسلحه، به مقابله‌ی سربداران جنگل رفتند.سنگربندی‌ها آغاز شد. از زن و مرد و پیر و جوان همگی با آوردن شن و گونی اقدام به سنگرسازی و نبرد سنگر به سنگر کردند تا آنجا که آمل لقب «هزار سنگر» گرفت.


ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله
                     سخنان جالب اقای رحیم پور ازغدی -شبهه در مورد ولایت فقیه

                                         دانلود کلیپ تصویری               ۱.۴ مگا بیت

ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله
                        یک کلیپ از سردار قاسمی در مورد سیاست خارجه دولت اصلاحات

                                     دانلود کلیپ تصویری                  ۸۰۴ کیلو

ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله

دكتر محمود احمدي نژاد در مصاحبه با لاري كينگ مجري معروف شبكه تلويزيوني سي ان ان آمريكا احساس مسووليت رسانه هاي آمريكايي را درباره رژيم صهيونيستي سوال برانگيز خواند و تصريح كرد: شما از خوي جنگ افروزي نتانياهو مي ترسيد.

ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله

در حالي كه سخنان افشاگرانه و مستند رئيس جمهور كشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل متحد و بهره گيري وي از اين تريبون براي محاكمه قدرت هاي استكباري و افشاي جنايات و زورگويي هاي آنان، با استقبال آميخته به تقدير و تحسين ملت ايران و ساير ملت هاي مسلمان و مردم آزاده جهان روبرو شده و دشمنان بيروني در پي شوك برخاسته از آن به پريشان گويي افتاده اند، برخي از دنباله هاي آنها -از جمله حاميان فتنه 88-، مثل هميشه و همانگونه كه انتظار مي رفت به توهم پراكني هاي كودكانه و دم دستي عليه آن روي آورده اند اين توهم پراكني ها اگرچه، كم اهميت و خنده دار به نظر مي رسد ولي اشاره به چند نمونه از آنها مي تواند يك بار ديگر و براي چندمين بار از درك اندك و ميزان دشمني كور آنان با ارزشهاي انقلابي و انساني حكايت كند.
ارسال در تاريخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, توسط روح الله

هولوکاست از دو واژه يوناني "holos" به معني "همه" و "kaustos" (در بعضي از متون به جاي واژه kaustos از واژه kaiein استفاده شده است) به معني سوزاندن و نابود کردن ترکيب يافته است. اين واژه روي هم رفته به معني همه سوزي است و در اصطلاح از آن به قرباني و يا قرباني بزرگ ياد مي شود و به واقعه اي اطلاق مي شود که

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط روح الله

                                                                                                                                                                                چرا باید به مردم فلسطین کمک کنیم??

                 

                         دانلود مستقیم          2.1mb

ارسال در تاريخ شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد