ندای هدایت

                                                                                                                                                                                چرا باید به مردم فلسطین کمک کنیم??

                 

                         دانلود مستقیم          2.1mb

ارسال در تاريخ شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

 

آقایان مطمئن باشید در این دوره مقام معظم رهبری مثل دوره خاتمی هنوز آنقدر تنها نشده است که به مسوولین امر، هشدار بدهد که اگر شما با مزدوران مطبوعاتی برخورد نکنید به مردم می‌گویم!

 

 

 مقام معظم رهبری در جمع هيات‌دولت، ۶ شهریور ۸۵: " شعارهاى دولت و مسئولان و اهداف تعيين‏شده آنان كاملاً با مبانى انقلاب و با مبانى اعلام‏شده امام عزيز ما منطبق است.

2.    مقام معظم رهبری در جمع هيات‌دولت، ۶شهریور ۸۶: "اين دولت به عنوان يك دولت اصولگرا شناخته شده و رفتار و تلاشى هم كه تا امروز نشان داده و آنچه در عمل و قولش منعكس شده، همين اصولگرايى را نشان ميدهد"

 

3.    مقام معظم رهبری در جمع هيات‌دولت، ۶ شهریور ۸۵: " مسئله‏ ديگر، مبارزه با فساد ...

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

 


    پست الكترونيكي
 
 

به گزارش راهبردنیوز به نقل از مشرق، سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان              هک شده است.

گفته می شود هک کنندگان این سایت در حال قرار دادن اخبار دروغ و جنجالی             بر روی این سایت هستند.

   این سایت دقایقی پیش خبر دروغ درگذشت هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده        بود که به سرعت از سوی محسن هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص               مصلحت نظام تکذیب شد.

محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت کامل                 به سر می‌برند.

آیت‌الله قریشی نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح در کمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبری حضور                داشته است. 
 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 18 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

 

 

فارس: سايت رسمي مجمع تشخيص مصلحت نظام دقايقي پيش مورد حمله سايبري قرار گرفت و خبري جعلي در آن منتشر شد.

صبح امروز سايت رسمي دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري مورد حمله سايبري قرار گرفته و خبري جعلي مبني بر درگذشت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني روي آن منتشر شده بود.

در خبر ساختگي مذكور كه با تصوير اطلاعيه ترحيمي نيز همراه بود، درگذشت رئيس سابق مجلس خبرگان رهبري از سوي هيئت رئيسه و اعضاي اين مجلس تسليت گفته شده بود.

محسن هاشمي رفسنجاني فرزند آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با تكذيب خبر فوق تأكيد كرد كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در صحت و سلامت كامل به سر مي‌برند.

اين خبر همچنين از سوي دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و رضا سليماني مدير كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز تكذيب شده است.

آيت‌الله قرشي نماينده مجلس خبرگان رهبري نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأكيد كرد: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني صبح در كمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبري حضور داشته است.

دقايقي قبل در يك حمله سايبري به سايت مجمع تشخيص مصلحت نظام، خبر غير واقعي درگذشت رئيس مجمع و پيامي از سوي رهبر معظم انقلاب در اين زمينه منتشر شده كه متن آن با متن پيام جعلي اعضاي مجلس خبرگان در سايت دبيرخانه اين مجلس يكسان است.
 
 
ارسال در تاريخ چهار شنبه 18 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله
 

جریانات معترض بحرینی که غالبا از گروه‎های اسلامی گرا و شیعی به حساب می‎آیند، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر احتمال حضور نظامی عربستان در بحرین برای سرکوب اعتراضات مردمی، از احتمال درخواست کمک از ایران برای پاسخ به این مداخله سخن گفتند.

به گزارش .....


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 16 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

با اینکه موج تحولات اخیر جهان عرب دریای سیاست در دو کشور مصر و بحرین را توامان متلاطم کرده است، اما جمهوری اسلامی‌ ایران در قبال تحولات سیاسی این دو کشور موضع مشابهی اتخاذ نکرده است. زمانی که مردم مصر هنوز حسنی مبارک را از سریر قدرت سرنگون نکرده بودند، جمهوری اسلامی‌ ایران صریحاً علیه رژیم حاکم بر مصر موضع گیری کرد و حتی رهبری جمهوری اسلامی‌ از رئیس جمهور مصر با عنوان "حسنی نامبارک" یاد کرد. بحرین امروز کمابیش در شرایط مصر دیروز به سر می‌برد. یعنی اعتراضاتی را تجربه می‌کند که مقامات کشورمان آن را مصداق "بیداری اسلامی‌" می‌دانند. علاوه بر این بر اساس معیارهای دولتمردان ایرانی، حکومت آل خلیفه در بحرین همانند حکومت مبارک در مصر، مصداق حکومتی غیراسلامی‌ است. در این یادداشت می‌کوشیم تا به این سئوال پاسخ دهیم که علیرغم وجوه مشترک اعتراضات مردم مصر و بحرین و نیز همانندی‌های نظام‌های سیاسی این دو کشور، چرا جمهوری اسلامی‌ ایران با همان شدت و حدتی که علیه رژیم مبارک موضع گیری کرد، علیه رژیم آل خلیفه در بحرین موضع‌گیری نمی‌کند؟ در پاسخ به این سئوال می‌توان دلایل زیر را اقامه کرد:

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

 

ارتش سایبری ایران در پاسخ به دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های حامی جریان فتنه، سایت صدای آمریکا و تمامی سایت‌های وابسته به این سایت را هک کرده‌است.

صدای آمریکا وابسته به سازمان‌های جاسوسی آمریکا است که ارتش سایبری ایران آن را تصرف کرده‌است.

مخاطبان این سایت جاسوسی پس از مراجعه به این سایت با آرم ارتش سایبری ایران و جمله "ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم " مواجه می‌شوند.

علاوه بر آدرس اصلی صدای آمریکا، 95 سایت‌های وابسته به این سایت نیز توسط ارتش سایبری ایران هک شده‌اند.


 

 

 

 
ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله

 

 

 

 

1.

آیا هاشمی رفسنجانی سقوط و ریزش کرده اسسؤالی است که جواب آن نیاز به تحلیل و ارزیابی مبسوط دارد و فراتر از این مقال است اما در ارتباط با این مقوله دو نکته بسیار روشن وجود دارد: اولاً در صورت چنین اتفاقی، متأسفانه سقوط هاشمی تجربه‌ای از ریزش در نظام اسلامی را جلو چشم همگان به نمایش خواهد گذاشت که در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده و از انحطاط و سقوط منتظری، بنی صدر، شریعتمداری و رجوی عبرت آموزتر و سهمگین‌تر خواهد بود و تمام شواهد این شدت را نشان می‌دهد و دوم آنکه خواص دلسوز و خبرگان ملت اگر اراده حفظ او در دایره نظام اسلامی را دارند باید تکلیف و نقشی مکمل رهبر معظم انقلاب را بر عهده بگیرند و ابوذروار، امام خود را در این معرکه یاری کنند. ابوذر، کاری را می‌کرد که....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, توسط روح الله